No Game Need For Speed 2014



Petikan dari Need For Speed News:- 

Pertama sekali , saya mahu mengucapkan terima kasih kepada semua peminat yang bermain Need for Speed Rivals dan membuatkan permainan ini menjadi hit yang besar di seluruh dunia. Dedikasi anda kepada Need for Speed ​​membuatkan kita , lebih daripada biasa, mahu melakukan lebih untuk anda.
Semua orang yang berada dalam Ghost Games di Gothenburg berasa seronok tentang Need for Speed francais dan Rivals hanya langkah pertama untuk kami. Kami mewujudkannya supaya permainan menjadi sentiasa lebih meningkat ... permainan yang akan menolak sempadan teknologi dan inovasi. Paling penting, kita wujud untuk membuat permainan yang akan membawa kegembiraan kepada peminat.
Kita sudah mendalam dalam pembangunan pada permainan seterusnya kami dan ingin berjanji kepada anda : kami akan mendengar daripada anda. Kami akan memberikan anda permainan yang anda telah minta . Ia akan menjadi permainan anda layak, tetapi untuk berbuat yang akan membawa kita beberapa ketika.
Kami telah membuat keputusan untuk tidak membuat Need for Speed ​​pada 2014 , jadi kita boleh berusaha ke arah yang sangat inovatif kepada Need for Speed ​​pada 2015. Satu pengalaman yang dibina di atas asas yang kita tahu anda akan sangat menantikan.
Itu tidak bermakna kami akan pergi secara diam sehingga itu . Dari sekarang, anda akan kerap mendengar daripada kami kerana kami memerlukan bantuan anda untuk membentuk masa depan Need for Speed ​​. Kami mahu input anda pada permainan dan ciri-ciri yang kita tahu anda minati tentang masa depan . Kami akan menyimpan inovasi , sentiasa memastikan untuk terus menyambut sambutan daripada kereta dan kegembiraan yang mereka bawa.
Itu saja yang kami boleh berkongsi untuk sekarang tetapi ingat ini adalah hanya permulaan. Kami teruja dan bersedia, jadi sila datang dan menyertai perbualan.

Marcus Nilsson
Pengeluar Eksekutif dan GM, Ghost Games

Credit from http://www.needforspeed.com/news/future-need-speed-0

admin  #Sky Lizers 

Ulasan