Apple iMac





Skrin 21.5 inci dengan 1080x1920, resolusi asli seperti dijangka untuk Apple, paparan adalah jelas, terang dan tidak terlalu berkilat. Paksi untuk melihat juga sangat baik dari sudut kedua-dua mendatar dan menegak. Skrin bersambung kepada pendirian melengkung dengan satu engsel dalaman, ditempatkan di dalam sistem yang membolehkan pergerakan 30 darjah (dari -5 darjah ke 25 darjah) pelarasan tegak. Standard Apple papan kekunci wayarles dan Magic Mouse juga telah siap dibungkus didalam kotak berserta dengan iMac tersebut. Tidak berubah selama beberapa tahun kebelakangan ini, dan papan kekunci itu masih responsif dan mudah untuk digunakan, walaupun ia bersaiz kecil. Tetikus mempunyai kelainan tersendirinya, tetapi butang tetikus kiri dan kanan yang berbeza dan tidak boleh ditekan kedua-duanya sekali gus. 
  

Model iMac 27-inci mempunyai resolusi yang lebih tinggi, pada 2560 x1440, sama seperti paparan Retina MacBook Pro model. Menariknya, harga untuk memaparkan lebih baik dan berpatutan. 




Produk iMac ini terdapat banyak pilihan spesifikasi. Korang boleh surf di http://store.apple.com/my/buy-mac/imac. Korang akan dapat banyak pilihan spefikasi dengan harga yang disertakan serta penawaran penghantaran barang ke rumah korang.



KREDIT NEWS DARI www.cnet.com

 SKY LIZERS 

Ulasan